Prosjekt &
samhandling
DOPS har utviklet verktøy og metoder som skaper effektivitet og kvalitet i prosjektene – og som sikrer kundene full innsikt og deltagelse.
DOPS har utviklet verktøy og metoder som skaper effektivitet og kvalitet i prosjektene – og som sikrer kundene full innsikt og deltagelse.
Det enkle er ofte det beste. I DOPS tror vi på enkle, strømlinjeformede gjennomføringsmodeller – og tett samhandling med kundene i alle faser av prosjektet. For å få dette til har vi utviklet en rekke verktøy og løsninger som …
Høyner tempo og kvalitet i vårt arbeid
Skaper effektiv samhandling med kundene i prosjektene
Sikrer kundene full innsikt i fremdrift og ressursbruk i prosjektene
Gir kundene online tilgang til sentrale driftsdata for løsningene
Gir kundene tilgang til Business Intelligence data fra løsningene
Effektiv gjenbruk av løsninger gir store tids- og ressursbesparelser i prosjektene.
Vår KANBAN tavle gir oss og våre kunder full oversikt over den enkelte oppgave i prosjektet.
Vi har utviklet bruken av sjekklister til et nivå som betyr mye for kvalitet og kostnader.
Vi utnytter dette verktøyet til det fulle – internt og som samhandlingsverktøy med kundene.
Her får kundene detaljinnsikt i fremdrift og ressursbruk både på løsnings- og oppgavenivå.
Med softsensorer i løsningene logges og presenteres online bruker- og driftsdata.